Tisdag

Shit vad jag är trött idag! igår hade vi inventering på jobbet där allt ska inventeras. Vi började klockan sju på morgonen och slutade klockan fem, men vi var inte klar, så jessica fick börja klockan sju idag igen och fortsätta. Du är bäst jessica, hoppas det gått bra idag!

Helgen har bestått av en massa jobb men det blev en liten utgång i lördags ändå! Vi började hos andreas och nina i deras fina lägenhet och åkte senare till avenyn där vi tittade på stefan när han lirade, hade en riktigt roligt kväll!
Annars har nicklas och jag pysslat på en massa här hemma, nu är vardagsrummet snart färdigt tapetserat och verandan är snart färdigmålad också! =)
Ska bli så roligt att få handla in en massa ny inredning!

Nu har helgen precis passerat och jag har redan planerat upp nästa!? hur gick detta till? =P
NU NI, ska jag mååålaaa takeeet på veraaandaaan!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0