God morgon!

Idag börjar jag inte jobba förns klockan fyra, så jag funderar om jag ska börja måla våran inglasade veranda? Känner mig fortfarande lite hängig idag men jag pallar inte att ligga hemma och inte göra ett jäkla dugg! Så någon nytta innan jobbet ska jag nog hinna med!

Åh huur sugen blir man inte när man får glassbilens reklamblad med alla goa glassar på? Jag sitter hel spänd och väntar på turkiskpeppar glassen som kommer nu den 25/5 =D
Kollade till och med upp när glassbilen är i vårat område och den är här på torsdag klockan 17.29-17.59! då blir det glass! vi ska köpa den lilla mix påsen =D

haha märks det att jag inte hade så mkt för mig i går?! =D


bjuder på några bilder på mig och lillemans soff häng igår..... så här såg våran dag ut i bilder!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0