Våååååår

Idag är vårens första springtur avklarad =) det var så jäkla sköönt. Men shit vad dålig kondition jag fått, nu när jag inte tränat på länge och varit sjuk så mkt, men det går fort att vända.... förhoppningsvis =P

I helgen så vart det utgång på lördagen och vi hamnade på allstars, ganska less på allstar för man var där så mkt förut, men nu i helgen så hade vi skiit kul.
Söndagen spenderades hos mamma och pappa eftersom vi sov där lördagsnatten. Vi svullade mest hela dagen med pizza och en massa gotta =)

I morgon är jag också ledig så då blir det först träning sedan en massa städ som inte blev av idag.. ooops!
Snart kommer nicklas hem så ska vi fara och handla in lite mat, börjar nästan eka i kylskåpet så jag tror att det är ett tecken på att det är dags att handla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0