Update

I lördags blev det först  jobb och sedan blev det utgång med brudarna.
Vi började hemma hos tessan på södermalm och sedan hämtade frida upp oss när hon slutat så fortsatte vi hemma hos henne.
Efter några glas så drog vi ner till stadshuset för att hämta stämpel och sedan gick vi vidare till svenssons. Jag tycker inte om svensson, det är litet, trång och man får aldrig någon sitt plats. Men vi tog en öl och sedan gick vi tillbaka till stadshuset för att se Rebecca and Fiona, riktigt duktiga brudar måste jag säga!
Det var i allfall smockat med folk på stadshuset, så det var tur att vi gick dit i tid och hämtade stämpeln så var det bara att glida förbi kön sen när vi skulle in =D..... rikigt nice!
Super roligt kväll brudar, det måste vi göra om!

Igår efter en lång sovmorgon så gick nicklas och jag ner till bommen grillen och käkade lite innan vi tog bussen mot stan för att hämta bilarna.
När vi ändå var i stan så passade vi på att köpa oss en kaffe och kika i lite butiker och njuta av solen!
Sedan fick vi något ryck och for hem, bytte om och tog skotern på en liten tur och mötte upp Pernilla, Tobbe och barnen som också var ute på skotrarna =)
Vi hade kokat med oss varmchoklad som avnjöts i den varma solen ute på sjön =)

Senare på kvällen så kom Sandra och Tony förbi med en rulle, så då blev det film och en massa gotta =)

Idag är jag ledig, så jag funderar på att gå ut i solen och ta en lång prommis och sedan måla klart bänken som står inför den sista målningen.
Men jag är lite morgon seg, så jag ska nog dricka upp mitt kaffe och chilla lite och sedan göra ett ryck =P

Två bilder på frida och tessan sen lördagskvällen... hahaha så jävla underbara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0