Sweet home

Tjoho!

Jag är heelt slut, mkt jobb och lite vila. Jag vet att jag skrev att jag skulle lägga upp bilder sen söndagen, men jag har inte hunnit.

Idag har jag först jobbat och nu är jag hos mamma och pappa med heela familjen och käkat såå jäkla god mat som mamsen gjort =)
Det blev oxfilé med potatismos med västenbottenost och creamfraisch i, sallad med fetaost och till efterrätt blev det pannacotta med vit choklad i och med en massa olika bär som låg som en sås uppe på.... så jääkla gott!

Ikväll ska jag till kusin vitamin och kika på melodifestivalen och surra lite.
I morgon blir det jobb, så det blir nyktert ikväll!

Ha en trevlig lördagskväll allihopa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0