Sushi

Jaa som sagt så vart det en seconhand idag, men jag fyndade inget... eller det finns en massa saker men inget som jag verkligen behöver.
Men frida, hon är en riktig fyndare!
Nästan varje seconhand vi var på så fyndade hon något.... haha men bästa köpet som hon gjorde (eller inte) ska visa sig på lördag efter den har stylats och sytt till.

Frida är en så jäkla rolig och egen människa, alltid så roligt och uppfriskande att vara med!
Men jag väntar med spänning tills på lördag.. ska du våga bära det nya fyndet eller inte? You can do it!

Efter alla seconhand butiker så började det kurra i våra magar, så det blev sushi!



Kommentarer
Postat av: Frida M

Å va go du är gumman!!! riktigt mysig dag :)Jag kan nästan lova att jag ska ha den där clowndräkten på lördag hahaha....nästan!

2011-03-15 @ 18:50:18
URL: http://fridameden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0