Fynd

Nu börjar det närma sig...... Tyskland!! Pratade nyss med malin ifrån luleå som också ska dit och jobba för att kolla hur hon skulle flyga, så vi kanske skulle flyga tillsammans.. men det ska vi inte! Vi flyger helt olika tider, så det blir till att klara sig på egen hand.... Yeey.. suck!
Det tyckte jag var riktigt tråkig, men nu ska jag bortse ifrån det och se fram imot Tyskland nyöppningen! =)

Annars så kom mysan förbi idag och hälsade på och tog en kopp kaffe, sedan fick vi ett spontanryck och åkte till fyndlagret... Jag fyndade en stor lampa som jag håller på att fixa till, jag hittade också en sitt bänk som vi ska ha i hallen som jag ska slipa och måla vit =)
Kommer att bli så fiint!

knäppte en bild på sittbänken, men jag glömde bort att knäppa en bild på lampan innan jag började måla den, så på den blir det bara en efter bild på =P

Nicklas och jag såg klart filmen Social Network nyss, hyfsad film men lite långsam... men helt se vänlig!

Näe, nu är det dags för sängen. God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0