Fullt upp!!

I fredags så jobbade jag heldag i stan 9-19.15 och när jag kom hem så skulle Nicklas, Jonas, Andreas och jag grilla men det blev en trevlig överaskning när jag kom hem för då var hela gänget där och käkade och spelade skön musik och drack några kalla biror, heelt underbart!

I lördags så blev det utgång där vi hamnade på invitos uteservering och drack några kalla goda biror sen blev det kvart över två bussen hem.
Det är så skönt att vara ute och sitta på en uteservering när det är så härligt varma sommarkvällar. JAG ÄLSKAR SOMMARN!!

I söndags så blev det till att sova ut och sedan innan dom stängde så skyndade vi oss till mio för att köpa vårt nya vardagsrumsbord, det blir så fint =D ska lägga upp bilder men ska fixa lite till med vardagsrummet innan bilderna kommer!
Vi åkte också till Nicklas mamma för att fira Emma som har fyllt år och erika som fyllde år igår =) Det firades med glass och jätte goda kakor som Julia hade bakat! =)

Idag är det värdens skiit väder så det blir nog till att städa och tvätta eventuellt måla ett nyckelskåp. Om jag inte åker till birsta och försöker hitta en matta till vardagsrummet, det återstår att se.


Jag är så dålig på att knäppa kort, men jag försökte knäppa några i fredags här hemma. Jag knäppte dom med mobilen så dom blev inte så super bra, men ni får någon i allafall. Försökte också få med alla men det gick inte så bra =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0