Renovering och en flaska vin

Nu har renoveringen börjat i vardagsrummet!
Jag river tapeter för fullt och nicklas spacklar.

Vilken tur att vi inte börjar tapetsera ikväll för det är inte mkt kvar i rödvinsflaskan =P
Undrar hur själva resultatet hade blivit då? hehe

Tidigare idag var krille och frida här och käkade, det blev sushi =)
Har aldrig tidigare förstått mig på sushi men frida den lilla fisen, hon har lärt mig!
och nu kan jag inte släppa de, det är så JÄKLA GOTT!

Vi ska i allafall forstsätta med renoveringen i morgon, så jag passar på att lägga upp lite bilder då.
Nu ska vi fortsätta att slappa i soffan och titta på Hollywood gigolo =)

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0