Helgen

I fredags blev det utgång med brudarna, vi hade super roligt, vi hamnade på..... tro det eller ej... Memento!
Vi skulle på oscars men det var springbreak där, så vi gick vidare. Men det vart en lyckad kväll ändå =)

Lördags blev det först jobb och sedan när jag kom hem hade bubben gjort super god mat.
Senare på kvällen fick vi besök av Susanna och thomas som kom på en fika. Efter dom åkt så blev det film och gotta time =)

Söndags blev det först jobb 9-16 sedan till ikea och bauhaus och handla in det sista till min nya snygga skrubb.
Snart kommer före och efter bilderna! håll i er =P
Sen åkte vi till mamma och pappa och käkade söndags middag..... MUMS!

Idag är jag ledig, så jag tänkte passa på att tvätta och förbereda inför Tysklandsresan på torsdag.
OJ, nu måste jag städa undan lite, nu kommer mysan på spontanbesök.... åter kommer senare!



hittade en gammal bild... bjuder på den ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0