GRATTIS ANDREAS!!

GRATTIS ANDREAS PÅ FÖDELSEDAGEN!
jag kommer sedan och käkar upp eran tårta, mohhaah.....

Äntligen är jag klar med mitt cv och personliga brev. Jag tycker sånt där är riktigt jobbigt men ändå roligt på något sett. Cv är ju enkelt, men personliga brevet tar tid. Man måste ju anulasera sig själv och formulera sig på ett bra, sammanfattande och begripligt sett. Det tar tiiid..... Men det är roligt när man väl är klar =)

Näe, nu är jag sminkad och klar för en birsta tripp med Mysan. Sedan blir det till brorsan och fira med (lite) tårta...mmmm




haha Lilleman, du är så jävla UNDREBAR <3


Kommentarer
Postat av: Mysan

åh sötnosar!=) han ha blivit så stor lillpojken.

ses snart! purrpurr (från findus)

2011-02-25 @ 11:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0