Fin väder

Nu har mysan precis åkt hem, men när hon var här så passade vi på att ta en prommis eftersom det är så fint väder ute.
Gud vad skönt det var att komma ut i solen, jag passade på att knäppa lite bilder också!

Sedan ska nicklas och jag åka till ellie och klippa oss. Mitt hår är ett stort risbo för tillfället, tur ellie ska lösa detta problem... Vi ska åka förbi clasohlson och köpa de sista till skrubben också, så är den klar sen =)

Tanläkartid i morgon är också bokat! Hoppas dom kan dra ut den jäkla vistomstanden nu... jag har inte tid att ha ont i tanden när jag ska till tyskland och jobba rumpan av mig!

Näe nu blir det till att hoppa i duschen och slänga in tvätten..



Dagens prommenad bilder....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0