Klant Arsle

Snacka om ångest jag har nu!!!!!!!
skulle ha jobbat på åhlens nu på morgonen 7-12.00. För det första så brukar jag ALLTID vakna av telefånen och om någon ringer, och för det andra brukar jag aldrig vara slarvig och skriva fel dag på schemat! Men ALLT detta gjorde jag idag... såklart!!
Åhhhh detta är inte likt mig, varför skulle detta hända för ush..... inte roligt!
Fy faan va klantig man kan vara. Jag ringde och bad så mkt om ursäkt för mina klantigheter och therese är så snäll och sa att det inte var någon fara och att sånt händer, men själv så tycker jag att det inte är någon ursäkt för mina klantigheter..... åååååh kan ångesten försvinna snart.
Funderar på att baka något och åka in i morgon med en liten ångestfylld-förlåt lapp, tror ni det skulle kännas lite bättre?

Näe nu måste jag göra nått så jag kan tänka på något annat för en stund.. Fy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0