Pantburk

Började dagen tidigt idag hos mamsen, var där redan vid halv åtta! sprang gjorde jag på morgonen också, guud vilket fint väder det var i morse, riktigt varmt!
Hjäpte mamma och panta en jävla massa pant burkar på ica, vi hade två STORA svart säckar med pantburkar, snacka om vad folkt tittade lite konstigt när vi skulle panta..... hehe

Sedan drog emelie och jag till birsta och sedan staden för att hitta någon present till Nicklas. Emelie hittade en massa och jag hittade ingenting jag riktigt fastnade för!
Nicklas önskar sig långärmade tröjor, men det finns inga snygga!! hittade en massa snygga skjortor och t-shirt på carlings men shiit vad det är DYRT! 599 för en jävla skorta!!

Näe nu är snart Bubben hemma, ska ut och springa IGEN, nu jävlar är det fart på fläsket!










Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är snordyrt... Men du gjorde iaf ett bra köp=) han kommen bli glad av de du köprt =)

Du få hälsa grattis från mig!

2010-05-06 @ 17:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0