Vårkänslor

Vilka härliga vårkänslor man får när det är jumma vindar och asfalten kommer fram! Guud vad jag längtar till våren och sommarn!! Det var så härligt idag när jag skulle gå till jobbet och fick ta på mig min favvo jacka! min korta skinnjacka ifrån HM.

Åh vad mycket det var idag att få upp acc-väggen i butiken, det var riktigt kämpigt! Jag han inte klart idag, men i morgon då möts väggen och jag igen, då ska den bli så JÄKLA SNYGG!
Idag så orkade inte jag göra någon mat i allafall, så jag köpte mörkt mjukbröd, keso och rödlök, ååååååh vad gott det var!! men det är farligt att göra sånna mackor som är enkla att göra, för det blir lätt att man tar en till, och en till.....osv..

Men just nu sitter jag och dricker blåbärs te och myser!

Jo en sak till, När jag gick hem idag från jobbet så var det en bil som brann ungefär utanför nordea banken. Men brandkåren var snabb på plats och släckte hela skiten.


Jag måste köpa nytt värme skydd till mitt hår! är det nårgon som vet något billigt och riktigt bra??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0