Uppe med tuppen...... eller?

Godmorgon!

Vaknade i morse och var inte ett dugg bakis! Faan vilken härlig känsla det var!
Igår kväll så började vi hos stina, som bor i en etta på 28kvm. Vi blev ungefär 15-16st så det blev mkt kärlek i den lilla lägenheten! Lägenheten var jätte fint stina =)
Vid halv tolv så drog vi ner till avenyn där ständut blakk spelade! Faan vad roligt vi hade och röjde till svetten lackade!

När vi kom till Avenyn så beställde jag en fatöl och en 4a jäger, men när jag skulle betala så tog han aldrig kortet, jag stod länge och viftade med kortet, och gotrogen som man är så går jag inte förns jag betalat! Men efter ett tag så kollade jag på bartendern och viftade med kortet och skulle nästan tvinga honom att ta kortet.... men inte då, han skakade på huvudet och bjöd mig på ölen och 4a jäger!! .. WIHO och gratis tackar man aldrig nej till =D
Tack så mkt!

På vägen hem vid två tiden så var nicklas hungrig och ringde till mexicana som kör ut pizzor enda till kl 04.00!
Vi var halvägs hem då han ringde och beställde, då kom han också på att dom tar bara kontanter, så då gick vi tillbaka till OKQ8 där vi skulle ta ut pengar, då var det fel på den bankomaten!...... SUCK
Vi hade inget val, min gubbe var hungrig och skulle verkligen ha dessa pizzor, så vi traskade ner till blå kiosken till automaten, när vi kom fram stod det att den var AVSTÄNGD!!...... MEN, vi gav inte upp!
Vi gick till nästa bankomat som var i hörnet vid torget, där fick han äntligen ut pengar till pitzzorna, sedan var det bara att traska hem!
När vi kom hem så var klockan 03.00 och vi fick vänta på dom där jävla pizzorna i en timme till!!... så det tog 2 timmar att få ut två pizzor! Han behövde iallfall inte betala fullt pris för dom!


Näe, nu ska jag ta och fräsha upp mig lite innan vi ska fara ut till mamma och pappa på söndags middagen!
Och gäster för kvällen blir Jag, Nicklas, Andreas, Nina, Tessan och Johan! Va mysigt!!

Ha en mysig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0