Filmkväll hos sandra biokväll för nicklas


Nicklas ville så gärna känna sig delaktig så han fick vara med i rubriken denna gång!

har nyss kommit hem från en mysig filmkväll hos sandra! vi skulle bli tio men vi blev bara tre, haha men det var lika roligt ändå! Det blev sandra, malin och jag, alle var där en sväng hon också!
Filmen var faktiskt oväntat bra, jag är inte ett stort fan av svenska filmer men den här rekomenderar jag att ni ska se! Väldigt underhållande tycker jag!



Måste bara säga att jag tycker det är så jäkla kul att vi har börjat umgås igen malin!
Riktigt roligt!

Kommentarer
Postat av: Malin Björk

Tack detsamma gumman! Jag tycker också det är jäkligt roligt!! :D Hoppas vi ses snart igen, och tack för en trevlig kväll! Kram på dig snygging!

2010-03-08 @ 23:04:13
URL: http://bumsi89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0