En dag med brudarna!

Tjoho!

Idag har heela dagen spenderats med brudarna emelie och sandra! Vi träffade frida också under hennes lunch som vi lunchade med på evoulette i stan! jag åt en jätte god kyckling sallad med tzatsiki! Sandras mat var också jätte god, det var en räksallad som jag inte kunde hålla mig borta ifrån =) mums, mums!

Nu har nicklas och jag precis käkat, det blev en thaigryta med fisk och nudlar! Vi provade på ett recept från tidningen buffé och hyfsat gott blev det i allafall =)

Ikväll bär det av till sandra på filmkväll! Kommer inte ihåg vad filmen hette, men det var en av 2009 roligaste film enligt emelie, så det återstår att se!

Jag vill verkligen ha denna skjorta men jag kan inte bestämma mig vilken färg jag vill ha! Funderar på rosa eller grön men det är verkligen färger som jag vanligtvis inte brukar ha.
Näe, bestämmer jag mig inte snart så blir det en svart eller beige!


Kommentarer
Postat av: Sara

Eller så köper du en i varje färg och gör Nicke sådär lagom glad ;) haha



2010-03-30 @ 20:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0