Dålig uppdatering!

Nu var det dålig uppdatering från mig!
Onsdagen var jag också ledig så då passade jag på att fara ut till mamma och målade min efterlängtade korgar! Efter jag målat dom så åkte mamsen och jag och solade. Vi hade en jätte mysig dag tillsammans!

Igår jobbade jag först men efter jobbet for vi till nina som fyllde år och grattade henne! Guuud vad mycket gott dom hade att bjuda på, cheeskakan var Otroligt god! Jag var en bra gäst och åt av allt som fanns att bjuda på..  mums =)

Efter fikat vart det hem och göra sig i ordning för kvällens utgång!
Det blev först daltons där stefan var kvällens trubadur och delvis nicklas! filmade när dom körde lite duo så jag ska lägga upp filmen om det går att höra/se vad filmen visar. Jag filmade med mobilen så det kanske inte blev så bra!

Vid tolv så drog vi oss vidare till oscar där det var springbreak........ oj oj oj, vd mkt gymnasie elever det var där!
MEN roligt hade vi =D

Sedan slutade kvällen med en taxi hem!

Nu har ni fått en lite update på dagarna, just nu sitter jag hos mamma och pappa och slappar och väntar på Tacos =)


Glad påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0