GRATTIS EMELIE

GRATTIS EMELIE PÅ 19 ÅRS DAGEN!
hoppas du får en bra kväll med en massa öl och härligt sällskap! =)


Looser frida! haha där ser du, det är mycket svårare än vad man kunde tro! =P
Men jag ska kämpa! så ska jag ha en fet mjuklass av dig när jag är klar!! de vill säga på tisdag nästa vecka =D (förbered dig) mohah!

Idag har jag jobbat (stängning som vanligt) men de gick bra!
Ska jobba heela veckan igentligen mån-sön men jag kände idag att jag ville ha en ledig dag denna vecka, så jag tog ledigt i morgon! ska bli så skööönt!
Ska nog åka ut till mina föräldrar i morgon och umgås lite med födelsedags barnet emelie som fyller 19år idag!
Blir nog sola och en massa slöande!

/ Cattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0