God dagens!

I morse kring nio ringde babe och ville bjuda på frukostbuffe på mias kondis, tror ni jag blev glad eller =D
Det bästa jag vet är frukost och specielt i MÄNGDER och olika sorter =) ..... men nu är jag MÄTT!

Sedan hade jag inget för mig, så jag följde med honom när han skulle köra lite lastbil ut till skatan och lasta en massa jord! ganska roligt att åka lastbil, man sitter så högt upp och är kung över hela vägen, hahah =P

Jag börjar inte förns fyra idag, så jag ska göra mig i ordning och åka till mysan en sväng innan jobbet.
Ha en sköön dag i solen =)




Långkjol och tröja från Gina Tricot blir det idag till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Snygging!:) roligt att du kom:)

2011-05-12 @ 09:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0