Bloggande = Noll

Förlååååt! jag har inte bloggade på väldigt länge, glömde bort för ett tag att jag hade en blogg =/
Har haft en massa saker att göra.

Men Nicklas och jag håller på att renovera för fullt, nu har vi börjat med den andra delen av vardagsrummet.
Vi bestämmde oss för att göra klart vardagsrummet och sedan påbörja yttre delen av huset. Nu när det börjar bli varmare ute och fin väder så vill man inte vara inne och renover, då vill vi vara ute =)

Nicklas fyller år i morgon så då ska vi ut och fira honom, men innan det så ska jag på white party med jobbet på våningen, det är för alla som jobbar i birsta city huset, det ska bli rikigt roligt! För mig så kommer klädseln att bli en vit spetskavaj, vit top till ett par högmidjade short som är svart och tights såklart =)

Idag är jag ledig men har en massa som ska pysslas med här hemma, sedan ska jag också åka till mamma och pappa till huset och hämta lite saker också. Men nu ska jag ta och börja dagen med en kopp kaffe!


Bjuder på en bild på Lilleman! han sover ofta med munnen öppen och tungan ute =D Här är han lite nyvaken men han är så sööt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0