Måndag

Idag innan jobbet skyndade malin och jag oss för att ge oss ut på en 2-timmars shopping.
Det slutade med att jag köpte en HM jacka och en massa kläder och väskor från Gina tricot, hur roligt är jag när jag ska shoppa loss i ett annat land..... jag går exakt till alla butiker som vi har här hemma..hahah!

Efter jobber så träffade vi upp alla brudarna och gick och käkade på donken. Vi var helt slut alliopa så efter käket och två timmars surr, så gick vi till hotellet för att sova.
Så nu ska vi ta och lägga oss.
Men i morgon väntar yttligare 2-timmars shopping innan jobbet och sedan på kvällen blir det fiin käk och någon drink eftersom det är min och malins sista kväll med tjejorna =(

Men jag längtar hem också till min kära bubbe och mina missar, längtar tills på onsdag kväll då jag kommer hem =)

Danke!



Kommentarer
Postat av: Mysis

ÅH GUMMAN!JAAAAG saknar dig! /Frugan

2011-03-08 @ 08:50:24
URL: http://mylilija.blogg.se/
Postat av: Frida M

helt plötsligt vart jag jättesugen på en tysk becks ;b hoppas du har de bra och inte jobbar ihjäl dig stumpan!

2011-03-08 @ 22:19:17
URL: http://fridameden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0