Dålig update

Oj nu var det dåligt med bloggande här!

I helgen vart det utgång med brudarna och det var skiit kul som vanligt =D
Går inte att ha tråkigt när man är med dom brudarna =P

I helgen kom min kära bror hem ifrån stockholm och han hade en liten present till mig, han hade köpt en rosa ziperall (vet inte hur det stavas) den var så JÄKLA SNYGG, shiit vad jag blev glad =D lägger upp några bilder på den.
Han hade också tryckt text på fickorna på våra katter, det står snipis och lilleman på fickorna och på ryggen tryckte han min blogg adress =D haha
TACK THOMAS du är bäst!

Idag kom mamma förbi och vi tog en prommis ute i det härliga vår vädret och surrade lite! Rikitgt mysigt måste jag säga.
Denna vecka har nicklas och jag planerat att sätta igång stort med renoveringen och bli klar med matsalsdelen och sedan sätta fart på vardagsrummet!
Näe nu ska jag vara så tråkig att ta och tvätta lite kläder.... suck





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0