Vårdcentralen

Vad finns det att säga om vårdcentralen igentligen, förutom att det är sura, bittra, lata, otrevliga, dementa personer som jobbar där (inte alla, men dom flesta). Jag är så jävla förbannad så jag orkar inte lägga ner energi på att gotta den där otrevliga kärringen! EN HEL VECKA på att få komma dit på ett jävla läkarbesök (eftersom jag kan gå och det inte är akut) som säkert tar 10min och inte är speciellt givande, bara för att få en remiss (vad det nu faan heter?) så dom kan skicka mig vidare sen till en jävla runtken eller nått. NI SUUGER!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja hur kunde alla bittra människor hamna på just vårdcentralerna runt om i landet? Jag har inte stött på allt för många vänliga själar under mina vistelser i alla fall.



Ska man få hjälp inom sjukvården måste man överdriva ggr hundra, speciellt på vårdcentralen. Så nästa gång får du säga att du inte har någon känsel i benen, svimmar flera ggr per dag, kräks blod och rasar i vikt. Då kanske du får komma dit inom två dagar, om du har tur ;)

2010-05-18 @ 23:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0