Work out!

Nu är jag precis klar efter ett träningspass! det blev en springtur på 30min sedan fysträning 30min.......såååå nu har jag gjort mitt duktiga för idag =)

Åh måste berätta om när jag var på Lidel i fredags och köpte tuggummi, jag köpte dom vanliga tuggummi som jag brukar köpte (Extra tuggummi, med eukalyptus) och öppnade paketet när jag kom hem och tog ett tuggummi! MEN det var inte eukalyptus smak på de tuggummit, det var MELON! Men det luktade mint i påsen, så jag gav nicklas tuggummit som jag började tuggat på (jaa, vet jag hade tuggat på det) och det var melon, men alla andra tuggummin i den påsen var mint! ..... hahaha hur ofta händer de? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0