Framme

Jag lever och jag är framme efter en helvetes resa med tre timmars sömn på två dagar!

Ska försöka sammanfatta mig kort.

på midlanda vart mitt plan inställt, så jag missade alla mina andra plan också.
Dom bokade om mig på mindlanda till arlanda och sedan flyga vidare till köpenheman för att övernatta där (ensam) och sedan morgonen därpå flyga till hannover.
Dom gjorde redan fel på midlanda eftersom dom handskrev på mitt gamla bordingpass och glömde omdirigera min väska, så den höll på åka någon helt annanstans. Jag fick ta kontakt med servicpersonalen innan jag skulle ta nästa flyg till köpenhamn om hur jag skule gå till väge med hotéllet och flygerna. Dom sa att dom på midlanda gjort fel och kunde snabbt omdirigera min väska till danmark så jag fick med mig den till hotellet. Jag vart lovad av dom på arlanda ett hotell på flygplatsen i köpenhamn, men hotellet jag fick på flygplatsen i köpenhamn var en bit bort från flygplatsen så jag fick ta tunnelbana för att komma till hotellet. När jag klev av tunnelbanan så var det helt öde och inte en människa i sikte,  det var rott, dimmigt och disigt ute, så jag hade ingen som jag kunde fråga eftersom jag inte kunde se hotellet. Så jag fick stanna den ända bussen jag såg och fråga chaffören, så han hjälpte mig att hitta. hotellet var under ombyggnad, så det gick ej att se att det var ett hotell.
Jag hittade hotellet och fick sova tre timmar innan jag skulle flyga igen, sedan började det flyta på bättre.

Jag hamnade på samma flyg som Fredrik Appelqvist (en av grundarna för Gina Tricot) så jag fick dela taxi med dom till butiken, för att hinna till nyöppningen.
Vi åkte direkt dit för att börja jobba på engång..... Nu är jag heeelt slut, men jag ska försöka hitta några av bilderna som fotograferna knäppte innan öppningen då vi skålade med champagne!
men dom lägger jag upp när jag får tid.. vet ej när!
Nu är jag iallfall på hotellet och ska sova innan morgon dagen. innan var vi ut och käkade med alla brudarna som sover på hotellet, alla är från findland, norge och sverige.

Imorgon väntar en ny dag så nu är det dags att sova.

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Malin

Men gumman!! Vad du ar duktig och shit vad nervös jag hade varit.. aka tunnelbana bort fran flygplatsen för att sedan hitta till hotellet sjalv.. ojoj! Hoppas du har det jatte bra dar uppe! Kramar

2011-03-06 @ 08:31:33
URL: http://bumsi89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0