Gammla skrubben

Uppe med tuppen!
Igår efter morgon mötet, träffade jag upp frida på lite fika och shopping.
Frida hittade några speciella plagg på återkommande mode och på myrornas.
Men jag väntar med spänning hur dom kommer att bli efter hon sytt och pysslat lite. Blir det Hiss eller Diss?

Igår när jag kom hem, så fixade jag lite käk först till mig och Nicklas och sedan blev det renoverins dags.
Nicklas fortsatte i vardagsrummet och jag gick vidare till mitt sido projekt.

Idag börjar jag inte förns 16.00, så jag passar på och fortsätter måla andra rundan på mitt lilla projekt.
Jag skulle ju lägga upp bilder i förrigår MEN, datorn är såååå jävla seg och hakar upp sig ibland och leker sitt egna lilla liv, så ni får några bilder nu på mitt projekt istället!

Före bild
Före bild. Jag gillar tapeten i taket, så den blir kvar =)
Före bild
Vitt, Vitt, vitthaha

Kommentarer
Postat av: Mysis

vart är det där? är det en skrubb?;p

2011-02-22 @ 22:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0