Sista dagen på Semestern!

Jäklar vad tiden går fort!! Nu är 4-veckors semester borta....REDAN!
Ska ändå bli skönt att komma tillbaka till vardagen, men skulle vara skönt att vara ledig liiite till =P

Har inte skrivit på väldigt länge nu, ska försöka att komma tillbaka till det också, men jag har haft så mkt annat för mig så tid och ork har inte funnits där.

Har lite bilder på hur vardagsrummet ser ut nu och sen min födelsedag och lite annat som hänt i sommar. Tänkte lägga upp lite bilder så fort jag hittar sladden till min mobiltelefån!!! spårlöst borta, fattar inte vart jag lagt den!!?

I morgon börjar jag inte förns 12.30. så jag och Nicklas tänkte kliva upp tidgt och käka frukost på mias kondis och sedan gå på nordljus som har stor rea nu =) MYS!

Nu ska jag dricka upp mitt rödvin och njuta av sista kvällen innan verkligheten sätter igång!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0