VIP kväll

Igår kväll efter jobbet följde jag med Lilli och Julia på Make Up Stores VIP kväll. VI fick se tekninker på hur man kan lägga en snygg grund och hur man lägger ögonskuggor och en massa mer, det var riktigt roligt! Dom bjöd vin, vatten och grönsaker och dipp! (dippen var AS god, ville fråga vad det var för dipp, men det kändes konstigt att fråga om dippen, när vi var där för allt annat).
Jag kom inte hem tomhänt =P...... jag köpte lösögonfransar som man klipper till själv och cover all mix set som består av tre pennor som man kan dölja finnar, röda nyanser, blå nyanser mm.

Idag ska jag träffa upp Julia (nicklas lilla syster) på stan, vi ska shoppa loss lite! om vi hittar något såklart. Sedan ska vi köpa med oss lite käk hit hem och bara chilla!

Om ni vill se lite stockholms bilder från stockholms resan så gå in på Fridameden.blogg.se

poss poss




(ps: här kommer ett till inlägg om vad jag äter och handlar.. haha.... tillägnat till dig sandra!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0