Afraid of the dark!


Nu har jag precis klämt i mig lite kyckling och keso... Smarrigt!
Ska snart börja diska och städa lite innan sandra kommer, ser ut som en faan här hemma, så lite städning ska nog behövas!

Nicklas är nu i höjlekardalen med bandet och ska spela på afterskin, Men! jag pratade med honom för en stund sedan och då har dom råkad dubbelbokad dom för kvällen, så dom ska inte bara spela på afterskin utan dom ska även spela senare under kvällen som "kvällens band"..... såååå jävla roligt!

Eftersom nicklas inte kommer hem ikväll, eftersom dom måste stanna kvar där under natten så har jag fixat så att sandra ska sova hos mig =) ... så mysigt!  Jag kan verkligen inte sova själv!!! Detta är ett stort problem för mig, så därför är sandra så snäll och ska komma å sova med mig =) Vi ska ha en film/mys kväll tillsammans!

Här har jag satt ihop ett litet bild collage (heter det så?) med mig och lilleman, när vi alldeles nyss myste i soffan!
som slutade med en liten puss *



Kommentarer
Postat av: Frida M

ÅÅåå...vilka söta kissemissar!! ;)

2010-04-06 @ 20:21:47
URL: http://fridameden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0