Soppa!

Vill börja med att säga grattis till min kusin sandra, som fått en liten flicka inatt =)

Idag har jag jobbat till stägning igen! har varit mycket att göra idag, men de gick fin fint!
Kollade in frida idag på apoteket (hon jobbar där), hon kör också soppan i en vecka (hejja hejja), men hon hoppade över att tillsätta själva kryddorna, och hon tyckte de inte smakade någonting, haha konstigt bruden!

Fick nyss sms från frida, haha när man talar om trollen!
jag säger bara, frida..... Fuskis! =P

annars sitter jag hemma och degar och kikar på family guy!
kankse ska köra på lite brun utan sol ikväll? hm =/
äh får se om jag orkar senare, är helt slut!

hare bra
byee byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0