Ge mig energii!!

Ush vad jag är trött, känner mig helt sluut i kroppen!
har jobbat idag mellan 11-19.15, de har varit en seg dag idag, jag har inte riktigt varit på humör! har haft ont i huvudet, tränings värk i kroppen och allmänt slöö!
när jag slutade kom sötnos och hämtade mig och när vi kom hem så hade han lagat makaroner och stekt falukorv (ovanligt) men de var jätte gott!
Efter maten så åkte jag till sandra en sväng och kikade läget där och drack lite kaffe! gott gott =)
och NEJ sandra, inga röda byxor! haha

Nu sitter jag bara och slöar vid datorn och kikar lite på gina tricot hemsida, och  lite på tv.n i bakgrunden som det family guy på! kuung program, så jävla roligt!

Näe nu ska jag ta och sätta mig med sötnos i soffan och titta på family guy tillsammans!

Bye byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0