En samlad helg

Tja!

har jobbat idag, kom hem vid halv åtta och då hade sötnos städat hela lägenheten (nästan)! Faan va sköönt det är att komma hem till en fräsh och städad lägenhet! Du är ju bara för GO! Om du gör så lite oftare så kanske du blir Godast! =P hehe

Igår kväll efter jobbet så träffade jag upp familjen och pappa bjöd alla på mat på Resturang Viktoria i stan! Guud vad gott det var! jag åt någonting på planka? haha (kött, grönsaker, mos och sås som serveras på en planka). Tummen upp från mig!
Sen efter de åkte nicklas och jag hem och matade katterna och sedan åkte vi ut till mamma och pappa för att kika på deras pool! (den var kanon fin mamma).
Sedan blev vi lite rastlösa så jag, nicklas och andreas tog båten och fiskade! Jag fick en massa fisk! Det är så jäkla roligt och underbart lättsamt att fiska! Me like!

I Lördags efter jobbet plockade frida upp mig och vi träffade upp grabbarna på juniskärskafé, blev käk och sedan kubb spel!
Sedan åkte vi hem och träffades sedan igen hos lina och micke där de var de gamla gänget som umgicks och drack go dricka ute på lina och mickes altan! De var en go kväll som avslutade i linas pappas as-snygga lägenhet nere i stan! SHIIT VILKEN LÄGENHET! Trodde det inte fanns sånna i Sundsvall! Och jag som inte tog några bilder, så tyvärr så får ni inte se, men! jag kan bjuda på lite andra bilder sedan helgen istället! Jag har också fått bilderna från midsommar och midsommar dagen nu, som jag ska lägga ut inom kort!

HELVETE! VAD SEGT DE GÅR! Näe nu får ni bilderna i morgon istället! Orkar inte!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0