Midsommar helgen + lite mer

Nu var det länge sen igen!
Faan, jag som har så mycket att berätta men ingen ork! aja, en liten samman fattning kan ni iallfall få!

Midsommaren började hemma hos mams och paps ute i nyhamn, där ljustorps borna kom och stannade över helgen och firade midsommar med oss! De var Anki, lars, mia, emil, maria, peter, maria och björn och deras små pojkar axel och elias! Och min familj + respektive! Vi hade jätte roligt, ska lägga ut bilder någon dag framöver då jag hittar rätt sladd till datorn så jag får över alla bilderna.
Senare vid sex-tiden så gick vi ner på klamenborg där vi grillade, fiskade och spelade härlig musik av (my babe) Nicklas!
Efter de begav Nicklas, thomas och jag på cyklar och andreas på rollerblades vidare till svartvik där bröderna ersson bjöd på stor partay! (kommer bilder där ifrån också).

Dagen efter midsommar så blev det först juniskärs café på dagen, där vi käkade och drack öl. Jag käkade bakpotatis med juniskärs röra! Gott gott!" Jag sov lite länge den morgonen (kan de bero på kvällen innan, hm) så jag han inte med de unga folket, så jag åkte dit med den äldre generationen istället, men de gick ju lika bra de! =D
På kvällen så drog det först vidare hem till mig och nicklas där vi hade förfest och sedan bar det av till oléarys.
Åh! jag drack en så jävla god dring på oléarys, blev tipsad av nina! Den heter Strawberry Decory (vet ej hur de stavas), fasen vad god den var! det är en massa färska jordgubbar i den! ni måste prova den då ni är på krogen. Sommarens drink enligt mig!
Sedan blev det hemgång efter turen till mcdonalds! vi var nog hemma vid halv fyra =D

Söndagen blev bara en mysdag! med hemtmat, hyr film och en massa godis!

Idag började jag dagen med att åka å jobba redan vid sju! En massa saker som skulle göras innan Gina Tricots Rea var helt klar, som startade idag föresten! Kom och kika i IN-Gallerian i stan, mycket fina saker som är med! =)
Åkte hem igen vid tio och åkte tillbaka vid kl ett och jobbade fram till kvart över sju!
Nicklas kom och hämtade mig och då åkte vi ut till mamma och snikade lite käk, hehe gott gott! Efter käket åkte vi till affären där jag handlade in en massa saker till min soppa som jag nu ska käka i en vecka! Det är en slags detox soppa som rensar kroppen och förbränner kalorier i en högre takt!
Frida! du kommer inte att klå mig, jag är peppad till hundra!!! nu jävlar!

Så nu har jag gjort klart soppan och den blev suuper god! "jamijami". Haha, jag kommer nog inte att säga så efter en vecka!

Näe nu ska jag kika på tv med sötnosarna mina! Bilder kommer inom kort.

Bye byee




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0