Money for nothing!

Blev ingen vinst idag, attans! var så jävla nära.
Jag var på bilbingo alldeles nyss med mamsen men det blev ingen vinst för någon av oss =( Men vi hade de mysigt endå! med kaffe och goda mackor =) mums!

Jobbat idag har jag också gjort mellan 11-16, det var en väldigt skön tid att jobba, dagen gick väldigt fort!
När jag kom hem så käkade jag och sedan fick jag ett städ ryck och började städa, damsuga, diska och damma i HELA lägenheten! ¤Klapp på axeln till mig själv ¤. Fattar inte vad som flög i mig! Men det känns jäkligt bra nu iallfall när allt är klart!

I morgon jobbar jag också fast en jobbigare tid, 11-19.15. De känns inte roligt! Men sen på kvällen så ska Frida, Crille, Nicklas och jag åka ut till juiskärs café och käka och dricka något gott! Fiska ska vi också göra, fasen vad länge sedan de var, de ska bli roligt!

När det gäller bilder så ska jag skärpa mig, jag lovar! Det är mycket roligare att läsa en blogg som har mycket bilder tycker jag, så jag ska fixa detta!

Nu ska jag packa inför midsommar så allt är klart tills i morgon!

Ha en bra kväll
Byee byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0