Grattis TONY!

ooh nu var det länge sedan! men här kommer det en snabb sammanfattning av går kvällen =) enjoy.


I går kväll blev det iallfall utgång! jobbade först till kl 5, sedan blev det grillning hos frida och crille, med en massa god mat, dryck och härligt sällskap! haha din dröm frida om "over head speakers" ( haha jag kommer fortfarande ihår namnet =D) ifrån din sex dröm, som jag var med i men jag fick aldrig veta när, var och hur, men jag tror nog inte att jag vil veta efter de du berättade =/ hahaha!

iallfall efter efter det så åkte vi ut till Tony i forsa som fyllde 23 år GRATTIS  =) Där var det en jäkla massa folk och det blev en massa goa drinkar och en jävla massa dans =D. sedan vid tolv blev det vidare till krogen! vi skulle till oléarys men det blev först BK (jag tycker verkligen inte om bk), faan vad mycket folk det var ute på stan! BK var FULL SMOCKAD med folk, det som var fördelen med att börja på bk var att ölen var billig! Ja, sedan blev det iallfall oléarys där vi träffade en massa galet roligt folk =D. Sen slutade kvällen med att alla gick till max och käkade och sedan lämnade thomas, nicklas och jag gänget och gick hem i SPÖ regnet :D faan vad ont i fötterna jag hade på vägen hem, har aldrig längtat så efter sängen som jag gjorde då! men nicklas bar mig en bit så det underlättade i allfall ett tag =D
Näe nu orkar jag inte skriva mer!

bye byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0