Godmorgon!

ååh vad skönt det är att sova! sitter hos mams och paps och myser med morgon kaffe, riktigt mysigt!
Idag är jag ledig från jobbet, så idag ska jag bara njuta av dagen och bara vara! ska käka här idag men innan maten så kankse det blir en spring tur!

sitter och kikar på en massa gamla bilder som jag hittat på mammas och pappas dator! bland annat när nicklas och jag varit i kreta och egypten, så härligt att bara blicka tillbaka!  kanske lägger upp bilder senare då jag kommit på den funktionen om hur man gör!? Då ska ni bland annat få se då vi är på super safari mitt ute i öknen och hälsar på beduinerna, rider kamel, kör fyrhjuling i öknen och ser på magdansöser, eld slukare och röker en jävla massa vattenpipa =D

se yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0