Söndag


Tjoho!

haha trodde aldrig jag skulle skaffa blogg, men se som tusan, jag gorde det ändå!
Jaa, vad ska man skriva, det var alla hjärtans dag igår <3  Jag, nicklas, pappa och thomas åkte och käka 3-rätters på tusen och en natt. Mamma skulle först komma med, men hon blev sjuk och då hoppade thomas in för henne =) riktigt mysigt hade vi.  Vi åt som små grisar, eller små och små... hehe

Sedan åkte nicklas och jag hem med en stor påse godis ifrån hemmakväll och bara myste =)

Idag är jag ledig så det blir bara att ta det lungt och städa här hemma tror jag, men senare ikväll då nicklas kommer hem ifrån sin skoter körning så ska vi hem till min mams och paps och mysa och sedan blir det en jogging runda på essvik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0