Onsdag

Tjoho!

Idag var det jobb från tolv till stängning, på min lunch kom frida och vi gick till waynes på en mys fika! muffins med kaffe, riktigt mumsigt". nu sitter jag hos mams och paps och har äntligen packat klart allting till vemdals resan i morgon, kommer att bli så jäkla roligt. Vi är 20st som ska till vemdalen från torsdag till söndag och två stora stugor har vi med bastu, wihoo! frida och jag kom överäns om att de första vi ska göra är att ta en öl och basta, det är riktig semester =).

Min mamma är så gullig, hon kommer att ta hand om våran lilla snipis "våran katt" medans vi är borta =) dom kommer att ha så mysigt!

Näe nu ska jag ta och äta lite av min mamas goda lasagne =)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0